ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА
Доставка
1. Доставка у відділення Нової Пошти. Здійснюється службою доставки Нова Пошта за вказаним відділенням. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами Нової Пошти.
2. Адресна доставка. Здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта та розраховується згідно з тарифами компанії.
3. Можлива доставка службою Укрпошта тільки при повній оплаті замовлення. Для цього просто вкажіть свої дані в коментарях до замовлення.
2. Адресна доставка. Здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта та розраховується згідно з тарифами компанії.
3. Можлива доставка службою Укрпошта тільки при повній оплаті замовлення. Для цього просто вкажіть свої дані в коментарях до замовлення.
Оплата
Ви можете здійснити оплату такими способами:
1. Оплата банківський рахунок. У цьому випадку після оформлення замовлення на сайті Вам передзвонить менеджер для погодження замовлення та повідомить реквізити для оплати.
2. Післяплатою. Оплата відбувається у відділенні Нової Пошти при отриманні посилки.
3. Онлайн оплата на сайті за допомогою сервісу Liqpay (тимчасово не доступно)
1. Оплата банківський рахунок. У цьому випадку після оформлення замовлення на сайті Вам передзвонить менеджер для погодження замовлення та повідомить реквізити для оплати.
2. Післяплатою. Оплата відбувається у відділенні Нової Пошти при отриманні посилки.
3. Онлайн оплата на сайті за допомогою сервісу Liqpay (тимчасово не доступно)
Умови повернення
Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує «Закон про захист прав споживача».
Умови обміну чи повернення товару у разі:
Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:
- товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб чи упаковку, документацію;
- товарний вигляд збережений – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
- Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.
Друкована продукція обміну та поверненню не підлягає.
Умови обміну чи повернення товару у разі:
Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:
- товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб чи упаковку, документацію;
- товарний вигляд збережений – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
- Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.
Друкована продукція обміну та поверненню не підлягає.